субота, 16 травня 2020 р.

4.5. Методи навчання образотворчої діяльності

МЕТОДИ НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Традиційно у педагогіці склалися певні класифікації методів. Наприклад, наочні, словесні, практичні. Ця класифікація є адекватною філософській теорії пізнання, згідно з якою процес пізнавання дійсності розгортається від «живого споглядання до абстрактного мислення і від нього ‒ до практики».

До групи наочних методів належать:

розглядання предметів, об’єктів природи, арт-об’єктів (творів мистецтва, малюнків, зліпків),

спостереження,

споглядання,

простеження (спостерігання) дій педагога під час демонстрування ним зразків креативної поведінки в різних ситуаціях, пов’язаних з образотворчою діяльністю.

До групи словесних методів належать:

мистецтвознавча розповідь,

бесіда,

обговорення,

запитання,

заохочення,

порада.

До групи практичних методів належать:

експериментування із зображальними матеріалами,

вправи у техніках зображення.

Ігрова форма навчання створила систему ігрових методів та прийомів, які також є особистісно-орієнтованими. Вони виступають способами спільного (педагога та дітей) розвитку сюжетно-ігрового задуму через постановку ігрових завдань і виконання відповідних (адекватних) ігрових дій, спрямованих на навчання та розвиток дітей.

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар