МЕТОДИ
НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Традиційно у педагогіці склалися певні класифікації методів. Наприклад, наочні, словесні, практичні. Ця класифікація є адекватною філософській теорії пізнання, згідно з якою процес пізнавання дійсності розгортається від «живого споглядання до абстрактного мислення і від нього ‒ до практики».
До групи
наочних методів належать:
розглядання
предметів, об’єктів природи, арт-об’єктів (творів мистецтва, малюнків,
зліпків),
спостереження,
споглядання,
простеження
(спостерігання) дій педагога під час демонстрування ним зразків креативної
поведінки в різних ситуаціях, пов’язаних з образотворчою діяльністю.
До групи
словесних методів належать:
мистецтвознавча
розповідь,
бесіда,
обговорення,
запитання,
заохочення,
порада.
До групи
практичних методів належать:
експериментування
із зображальними матеріалами,
вправи у
техніках зображення.
Ігрова форма
навчання створила систему ігрових методів та прийомів, які також є особистісно-орієнтованими.
Вони виступають способами спільного (педагога та дітей) розвитку
сюжетно-ігрового задуму через постановку ігрових завдань і виконання
відповідних (адекватних) ігрових дій, спрямованих на навчання та розвиток
дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар