субота, 28 березня 2020 р.

2.7. Методи і прийоми виховання звукової культури мовлення дітей


МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ВИХОВАННЯ
ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ
Завдання і зміст роботи з виховання звукової культури мовлення викладено у програмі виховання та навчання в дошкільному закладі. У вихованні звукової культури мовлення використовують різноманітні прийоми та методи навчання.

Методами виховання звукової культури мовлення є
дидактичні ігри,
вправи,
рухливі ігри,
розповіді зі звуконаслідуванням,
оповідання,
вірші,
чистомовки,
скоромовки,
забавлянки (утішки),
замовляння (заклички),
примовка,
лічилки,
мирилки,
розглядання картинок,
настільно-друковані ігри.
Серед прийомів навчання провідне місце посідають:
артикуляція звуків,
імітація правильної звуковимови,
зразок мовлення вихователя,
відображене та сумісне мовлення («Зроби так, як я», «Скажи так, як я», «Повтори за мною», «Давай скажемо разом»),
доручення,
ігрові прийоми.
Основними методами виховання звукової культури мовлення є дидактичні ігри та вправи, в процесі яких удосконалюються всі компоненти звукової культури мовлення.


Немає коментарів:

Дописати коментар