субота, 11 квітня 2020 р.

3.11. Заняття як важлива форма роботи по ознайомленню з природою


ЗАНЯТТЯ ЯК ВАЖЛИВА ФОРМА РОБОТИ
ПО ОЗНАЙОМЛЕННЮ З ПРИРОДОЮ
Різноманітні методи ‒ наочні, практичні, словесні ‒ можуть застосовуватися під час різноманітних форм організації роботи по ознайомленню дошкільників з природою. Такими формами є:
заняття,
навчальні екскурсії,
цільові і повсякденні прогулянки.
Заняття розглядаються як важлива форма роботи по ознайомленню дошкільників з природою. Це зумовлене тим, що заняття дають змогу формувати знання у всіх дітей одночасно, у певній послідовності з урахуванням можливостей дітей і природного оточення. Під керівництвом вихователя відповідно до програми у дітей формуються системні знання, розвиваються пізнавальні процеси, здібності, формується правильне ставлення до природи.
Розрізняють кілька типів занять залежно від дидактичної мети, яка вирішується на заняттях:
первинно-ознайомлювальні,
спрямовані на уточнення, розширення, поглиблення знань, формування практичних навичок догляду за живими об’єктами у ході вирощування їх,
поглиблено-пізнавальні,
комбіновані (на яких розв’язуються два дидактичних завдання ‒ засвоєння нових знань і уточнення раніше засвоєних),
комплексні (сполучення занять з двох розділів, об’єднаних однією темою),
інтегровані.
Ефективність занять залежить від їх підготовки і проведення. Намітивши тему заняття, вихователь повинен розробити програмні завдання. Вони включають освітні, завдання на розвиток особистості та виховні завдання.


Немає коментарів:

Дописати коментар