ЗАНЯТТЯ ЯК
ВАЖЛИВА ФОРМА РОБОТИ
ПО
ОЗНАЙОМЛЕННЮ З ПРИРОДОЮ
Різноманітні
методи ‒ наочні, практичні, словесні ‒ можуть застосовуватися під час
різноманітних форм організації роботи по ознайомленню дошкільників з природою.
Такими формами є:
заняття,
навчальні
екскурсії,
Заняття
розглядаються як важлива форма роботи по ознайомленню дошкільників з природою.
Це зумовлене тим, що заняття дають змогу формувати знання у всіх дітей
одночасно, у певній послідовності з урахуванням можливостей дітей і природного
оточення. Під керівництвом вихователя відповідно до програми у дітей формуються
системні знання, розвиваються пізнавальні процеси, здібності, формується
правильне ставлення до природи.
Розрізняють
кілька типів занять залежно від дидактичної мети, яка вирішується на заняттях:
первинно-ознайомлювальні,
спрямовані
на уточнення, розширення, поглиблення знань, формування практичних навичок
догляду за живими об’єктами у ході вирощування їх,
поглиблено-пізнавальні,
комбіновані (на яких розв’язуються два дидактичних завдання ‒ засвоєння нових
знань і уточнення раніше засвоєних),
комплексні
(сполучення занять з двох розділів, об’єднаних однією темою),
інтегровані.
Ефективність
занять залежить від їх підготовки і проведення. Намітивши тему заняття,
вихователь повинен розробити програмні
завдання. Вони включають освітні, завдання на розвиток особистості та
виховні завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар