субота, 11 квітня 2020 р.

3.14. Повсякденні прогулянки


ПОВСЯКДЕННІ ПРОГУЛЯНКИ
Повсякденні прогулянки є обов’язковим режимним процесом в дошкільному закладі, який має важливе значення для фізичного, нервово-психічного розвитку дітей. Спеціальні дослідження показали, що у дітей, які в належний час не були на прогулянці, значно знижується оптимальний рівень функціонального стану центральної нервової системи.
Прогулянки організовуються щодня вранці, вдень і ввечері, відповідно до режиму дня. Основними структурними частинами прогулянки є:
спостереження;
творчі ігри;
рухливі ігри і фізкультурні комплекси;
праця.
Ці елементи не мають суворо зафіксованої послідовності. Так, після малорухливого заняття прогулянка повинна початися з рухливої гри. І навпаки, після занять із значною руховою активністю прогулянку можна почати із спостереження.
До періодичних елементів прогулянки відноситься праця, яка проводиться за потребою.
Зміст спостережень, ігор, праці на прогулянках визначається програмою дитячого садка.


Немає коментарів:

Дописати коментар